zondag 11 juni 2017

Project Life / deel 3

Dit weekend stond er weinig op het programma, eindelijk tijd om verder te werken aan mijn Project Life album. Nieuw-Zeeland is nogsteeds niet af en eigenlijk wil ik dit album kunnen showen aan mijn familie op mijn verjaardag a.s woensdag. Even een inhaalslag maken dus.




Ik ben voor dit album voor een keertje van mijn geloof af gevallen en koos voor papier van We R Memories keepers. De serie heet 'High Five'. De beetje groen/blauwe tinten pasten gewoon heel goed bij de foto's van alle mooie natuur die ik nam in Nieuw-Zeeland.




Voor je project life album kun je van alles gebruiken; wood veneer elementjes, enamel dots, puffy stickers, letter stickers en allerlei ponsen. Zoals je ziet voeg ik er ook tickets en andere souvenirs aan toe.


Als dit album klaar is, kan ik weer verder met mijn 2017 album. Alle foto's zitten al op volgorde in de hoezen t/m mei, maar wilde wachten tot de nieuwe 'Memories en More' kaartjes van Stampin' Up uit kwamen. Hier alvast een filmpje hiervan;



Twijfel je of deze manier van herinneringen bewaren iets voor jou is? Vraag me gerust eens mijn album te laten zien en je er meer over uit te leggen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten