zondag 5 maart 2017

Project Life deel 2

Vrijdag was het Freubel Friday bij mij thuis. Ik ben nog niet helemaal zeker van de naam voor deze vrijdag maar ik besloot het hier voorloppig maar even op te houden. Het idee is dat dat ik eens in de maand op vrijdagochtend een soort open huis houdt waarbij je kunt komen aanschuiven om aan je eigen project te werken. 
Vrijdag lekker bezig geweest aan mijn Project Life. 


Het leuke van Project Life is dat je er zo veel of zo weinig werk van kan maken als je wilt. Mijn tactiek in deze is om in eerste instantie vooral zo veel mogelijk te zorgen dat ik de basis op orde heb en dat ik bij blijf. Je kan immers altijd terug bladeren en dan nog dingen toevoegen. 



Op de kaartjes vertel ik het verhaal van die dag. Met behulp van de een app die ik op mijn telefoon heb staan zorg ik er voor dat ik die verhalen onthoudt. Ik heb de app 'Journey' dan kun je een verhaal bij de foto plakken en een datum.


Je kunt heel goed restjes papier gebruiken om een nieuwe PL kaartje te maken, zoals ik hierboven deed.


Je kunt zelf je eigen PL kaartjes ontwerpen als je kleuren kiest die passen bij de kleurstelling van de PL kaartjes die je al hebt gebruikt.

Omdat een foto-album nogal persoonlijk is en ik niet graag ongevraagd foto's van mijn vrienden of familie laat zien op mijn blog moeten jullie het hier vandaag even mee doen. Volgende keer weer meer...


2 opmerkingen:

  1. ziet er mooi en bewerkelijk uit, ik heb zelf nog nooit zoiets gedaan als PL. gun ik me ook geen tijd voor haha.
    leuk idee trouwens om 1 x per maand op vrijdag zoiets te doen. trekt het mensen??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat bewerkelijke valt echt wel mee gelukkig Alma, juist omdat ik het makkelijk tussendoor doe. Eerst was ik ook sceptisch, maar nu ben ik helemaal om :)
      Deze vrijdag was de eerste keer dat ik Freubel Friday organiseerd, dus nu waren we maar met zijn 2e. Maar probeer het gewoon nog een keertje, opgeven kan altijd nog.

      Verwijderen