woensdag 15 februari 2017

Mannen kaarten



Hallo lieve volgers,

Deze week ging ik aan de slag met het mooie design papier "Urban Underground". 


Dit stoere papier is erg geschikt voor meer mannelijke kaartjes. En laat mijn lieve vriendje nou deze week jarig zijn geweest. Rara, hoe oud is hij geworden ;)


Het ideetje van deze kaart komt van Janneke. Ik gebruikte de Banner Punch en de stempelset Number of Years (pgn 136 catalogus)

Dinsdag maakte in ook nog een ander kaartje met dit papier en de stempelset Pun intended, deze set kun je verdienen als je gastvrouw bent tijdens een workshop. Vooral het stempeltje met de ouderwetse camera vind ik erg leuk.




Aanstaande vrijdag 17 februari doe ik weer een verzamelbestelling. Wil je nog iets meebestellen? Stuur me dan voor 17:00 die dag een mailtje (Handmadebymuriel@outlook.com). En vergeet niet je Sale-a-bration kado door te geven als je een bestelling doet van 60 euro of meer.

1 opmerking: