zondag 22 januari 2017

Beautiful when you Dance

Op deze zonnige zondag mijn knutselkamer weer helemaal netjes opgeruimd en schoon gemaakt.
Gisteren was ik door Gwendolyn uitgenodigd om een workshop te geven in haar dansstudio, Studio Gwendolyn, ter ere van het 20 jarig bestaan van de studio. Voor een keertje werd er dus even niet gedanst maar druk gestempeld op de zaterdagmiddag. Natuurlijk was het thema danskaarten.





De stempelset Beautiful You bevat een leuke tekst met dans en een mooie dame in (moderne) dans pose. Om de stempel in te kleuren werkten we met de Watercolor Pencils en een Aqua Painter.
Een heerlijk ontspannende werkje. De strik maakte we met de Bow Builder Punch.




Als bonus liet ik de dames nog een leuk label maken:



 Het was weer een hele gezellige en geslaagde workshop. Bedankt dames en Gwendolyn!

Wisten jullie dat het tijdens de Sale-a-bration periode extra leuk kan zijn om gastvrouw te zijn?
Je profiteert van nog meer voordeel, want naast een Sale-a-bration kado wat je bij iedere 60 euro mag uitzoeken kun je nog meer gratis producten verdienen. Zie onderstaande tabel:

Lijkt het jou ook leuk dat ik een Party bij jou thuis kom geven? Stuur dan snel een mailtje naar: Handmadebymuriel@outlook.com
Jij beslist mee over de stempelset waar we mee gaan werken en wat we gaan maken.

Wil je de set Beautiful You of een van de andere producten bestellen, zaterdag 28 januari doe ik weer een verzamelbestelling.

Groetjes Muriel



1 opmerking: