zaterdag 24 december 2016

Wishing you a sweet christmas

 
Terwijl het huis geurt naar schone was en kerstcake, schrijf ik nog een berichtje voor jullie. Bijna al mijn kerstkaartjes zijn inmiddels uitgedeeld of verzonden. En de pakjes voor kerst zijn gezellig ingepakt.
 
 

Vorig weekend gaf ik een leuke workshop waar we labeltjes maakte voor aan onze kerstcadeautjes, een cadeau-kaart houder en dit cadeau zakje:

 
Hier zie je hoe mijn workshop tafel er uit zag voordat we begonnen. De volgende keer hoop ik er aan te denken om ook tijdens de workshop foto's te maken.
 
 
De meiden waren gelukkig erg enthousiast en ik mag zelfs nog een keer bij hen thuis een workshop komen geven :)
 
Lijkt het je ook leuk als ik een keer een workshop bij jou thuis kom geven? Neem gerust contact met me op! Tijdens de Sale-a-bration in de maanden januari, februari en maart kan het zelfs extra leuk zijn voor jou als gastvrouw. Want wordt er naar aanleiding van de workshop door alle gasten bij elkaar in totaal voor 275,- euro of meer gekocht dan verdien je niet alleen de gebruikelijke 10% Stampin Rewards maar ook nog eens 27,- euro extra aan gratis producten. Zie de tabel hieronder:
 
 
A.s donderdag doe ik weer mee met de bloghop van Stampin Utopia die in het teken staat van de nieuwe voorjaarscatalogus. Komen jullie dan ook weer langs hoppen?
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten