vrijdag 9 december 2016

Happy Celebrations

Joepie! Gisteren arriveerde er een grote doos (nouja eigenlijk arriveerde hij eergisteren, maar ik was niet thuis helaas ) vol met nieuwe voorjaarscatalogi en producten hieruit.
En gelukkig ben ik altijd vrij op vrijdag. Dus ik kon vandaag heerlijk spellen met mijn nieuwe spulletjes.
 
De volgende kaarten maakte ik met de stempelset Happy Celebrations, zo leuk! Er past ook een Embossing folder bij, alleen is deze plaat zo gemaakt dat hij 'debossd' (uhm, bestaat dat woord ook in het Nederlands?). Misschien is dat een beetje moeilijk te zien op deze foto, eigenlijk moeten jullie het vooral zelf gaan ervaren in januari. Ik ben ik ieder geval heel enthousiast over deze set!
 
 
 
 
 
Deze set is vanaf 4 januari te koop, nog even geduld dus!
 
Lijkt het je leuk dat ik deze set kom demonstreren tijdens een workshop bij jou thuis. Stuur me dan gerust een mailtje. Samen met jou plan ik een datum, overleggen we over de inhoud van de workshop en jij nodigt al je vriendinnen, familie, buren uit voor een gezellig middag/avond. Aan het einde van de workshop weet ik zeker dat jouw gasten enthousiast naar huis gaan en wie weet hou jij er wel een leuke gratis stempelset aan over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten