donderdag 13 oktober 2016

Magic Bierpul kaart

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog.
Dinsdagavond poste ik een filmpje op mijn Facebook pagina met dit leuke kaartje er in.



 
Een kaart zoals deze wordt ook wel een Magic Card genoemd. Je kunt dit heel goed maken met stempelsets die bestaan uit twee stappen. In dit geval koos ik de set 'Mixed Drinks' uit de huidige catalogus. Zo wordt het een echte mannenkaart, met bierpullen die zichzelf vullen. Is dat niet leuk?
 
Hieronder vind je het filmpje met de instructies hoe je zelf zo'n kaart kan maken:
 
 
Vergeten jullie je niet in te schrijven voor de workshop Kleurige Bloemenkaarten volgende week zaterdag?  Je kunt je hier aanmelden.
 
In de maand november zullen er ivm mijn vakantie even geen workshop zijn. In december natuurlijk wel weer, want dan gaan we volop aan de slag met de kerstvoorbereidingen.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten