donderdag 16 juni 2016

Mini Treat Bag For You

Het is weer donderdag en over ruim een week geef ik een workshop; de Ladies night.
Ik heb al aardig wat aanmeldingen en gezien ik komend weekend mijn verjaardag vier, begon ik vandaag vast met de voorbereidingen. Dat betekent papier uitzoeken en pakketjes maken voor iedere deelnemer.
Voor iedere deelnemer maak ik altijd een kleine cadeau verpakking met iets lekkers er in.
Bij mijn vorige bestelling had ik de 'Mini Treat Bag Thinlits' besteld en hier ging ik mee aan de slag.
 

Ik koos voor Envelope papier in de 2015-2017 In color kleuren en het bijpassende Design Series paper. De inspiratie komt van Inge Groot, zij maakt echt prachtige dingen.


In het cadeau zakje kun je een kadobon stoppen, een kaart, iets lekkers of verzin het maar. Wat er in deze zakjes zal zitten blijft nog even een verassing.
Nu maar hopen dat de deelnemers er blij mee zullen zijn en er ook weer inspiratie uit halen.

1 opmerking:

  1. Hallo Muriel, wat een leuk idee om deze zakjes te maken van envelop papier met bijpassende DSP. Ik denk dat ik ze ga maken van de nieuwe In Color serie. Heb vandaag net alle spullen binnen gekregen:) Dus.....dank je wel voor jouw inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen