donderdag 19 mei 2016

Affectionately Yours

 
Wat is het toch leuk om lekker aan de slag te gaan met nieuwe spulletjes. Vandaag speelde ik met alle mooie spulletjes uit de 'Affectionaly Yours suite' (pgn. 45 nieuwe catalogus). Ik maakte meerdere kaarten en een klein doosjes.
 
 
Ik ben helemaal verliefd op dit papier. Zo leuk ook dat het weer andere kleurtjes zijn dan die ik normaal gebruik. Blijkt de kleur 'Night of Navy' ineens helemaal zo gek nog niet op kraft papier.
Het fijne is dat Stampin' Up al voor ons de producten bij elkaar heeft gezocht om deze kaarten te maken. Zo heb je een stempelset, design papier, washi-tape en een embossing folder die perfect bij elkaar passen. Nog wat papier en een inktpad er bij en je hebt uren lang stempelplezier.
 
 Ik ga zeker nog een workshop geven met deze stempelset en dit papier, dus houdt mijn agenda en mijn facebookpagina in de gaten. Lijkt het je leuk dat ik een workshop bij jou thuis kom houden en dat jij de gasten uitnodigd? Stuur me eens een berichtje om naar de mogelijkheden te informeren.
 
 
Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten