donderdag 14 april 2016

Workshop Mini Foto-album

Hoewel het vandaag heerlijk weer was, heb ik toch veel binnen gezeten. Eindelijk had ik namelijk weer tijd om mij op te sluiten in mijn knutselkamertje.
De workshop Kaart&Kado van a.s zaterdag behoefte nog wat voorbereiding. En natuurlijk maakte ik voor alle deelnemers nog een leuk presentje (deze laat ik vast later nog wel eens zien, mag nog even een verassing blijven). En ook wilde ik vast na denken over een volgden workshop.
Ik had in mijn hoofd dat het project een klein foto-boekje moest gaan worden. Te gebruiken als bijvoorbeeld Moederdag kadootje.
Hier zien jullie vast hoe de voorkant er uit ziet:
 
 
Ben je benieuwd hoe dit foto-boekje er van binnen uit ziet, en wil je leren hoe je zo'n boekje kunt maken. Kom dan naar mijn workshop op zaterdag 30 april.
 
 
Aanmelden doe je via het evenement op mijn facebook pagina. Of door een mail te sturen naar Handmadebymuriel@outlook.com
 
Zie ik jullie dan?
 

1 opmerking: