zondag 24 april 2016

Thinking of You

Deze week kreeg ik weer een lastige opdracht voor kaartjes; condoleance kaarten.
Tenminste ik vind dat best lastig. Dat is dan ook de reden dat ik er niet veel op voorraad heb. Maarja met condoleance kaarten is het nu eenmaal zo dat het verlies meestal onverwachts komt en dan je dan graag zo snel mogelijk een kaartje wil sturen om te laten zien dat je aan de familie denkt.

Bij deze laat ik jullie een aantal kaartjes zien dit ik heb gemaakt:


Deze is erg simpel door het bij twee kleurtjes te houden, less is more..


Bij de volgende kaart gebruikte ik ook twee kleurtjes. Deze kaart is gemaakt met de Hostess set 'Beste Thoughts'. Deze stempelset kun je verdienen als je gastvrouw bent voor een workshop bij jouw thuis. 


Paars beviel met eigenlijk goed als kleur, net even wat anders dan zwart maar toch passend.

Ik ben benieuwd wel kaartje jullie het meest aanspreekt?

Ps. Woon je bij mij in de buurt en lijkt het je leuk een keer gastvrouw te zijn. Stuur me gerust een mailtje.

Groetjes Muriel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten