maandag 4 april 2016

Label Love

 
Maandagochtend, het weekend was behoorlijk vol met gezellige vriendinnendingen (lees terrasjes en wandelingen ;)) Dus van bloggen kwam niet veel. Maar deze leuke labeltjes wilde ik jullie al een tijdje laten zien. Ik maakte drie verschillende versies.
 
 
 
 
 
 
Deze labels heb ik gemaakt met de Tag Topper Scalloped Punch, hiermee maak je met een pons een labeltje. Wat je verder nodig hebt is een tekststempelset, wat washitape, een lintje of touwtje en een pons of stempelset om de labels te versieren.
 
Heb je onlangs bij mij een bestelling gedaan? Misschien vind je dan wel een van deze labels bij je bestelling.
 
Ik ben blij te vertellen dat de workshop die ik 16 april geef; Kaart &Kado, veel belangstelling krijgt en ik al meerdere aanmeldingen heb. Ik heb plek voor maximaal 5 personen bij mij thuis. Mail me gerust als je interesse hebt (handmadebymuriel@outlook.com), mocht ik vol zitten dan plan ik nog een extra workshop datum.
 
Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten