donderdag 28 april 2016

A happy hello

Zo na koningsdag heb ik lekker een paar daagjes vrij. Volop tijd om te knutselen dus.
Gister middag nog veel tijd besteed aan het verbeteren van mijn blog. Als het goed is kun je nu beter vinden wat de mogelijkheden bij mij zijn met nieuwe tabbladen over bestellen, workshopdata etc.
 
Van de kaartjes die ik vandaag heb gemaakt wilde ik jullie deze graag laten zien:
 
 
Deze kaarten heb ik gemaakt met Aquarel papier en embossing poeder. Eerst maak je met wit Embossing poeder en een stempelset ( in dit geval 'Birthday Blossoms') op aquarelpapier de achtergrond. Door het embossingpoeder te verhitten wordt dit een glad oppervlak die geen inkt absorbeert. Nu kun je met verschillende kleuren inkt je papier gaan inkleuren, ik gebruikte hiervoor sponge daubers. Als laatste nog een tekst er bij en een paar kleine geponste bloemetjes en klaar is je kaartje.
 
 
 
 
Wist je trouwens dat het Itty Bitty Punch Pack op de Retired list staat? Hij komt helaas niet meer terug in de volgende catalogus. Jammer, want het is een van mijn favoriete ponsjes van Stampin' Up!
Hier vind je een linkje naar de Retired list. Met alle producten die vaarwel worden gezegd. Op = Op. Wil je iets bestellen? Mijn volgende verzamelbestelling is 3 mei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten