donderdag 17 maart 2016

Paasmandje

Op Pinterest stuitte ik op de instructie voor dit leuke paasmandje.
Ik maakte het met producten uit de lente catalogus en mijn Envelope Punch Board. Zoet toch?

 
 
Wil je ook zo'n mandje maken? Hier vind je de link naar het Youtube instructiefilmpje van Linda Parker.
Nog geen Envelope Punch Board in je bezit? Ik zal je zeggen, ik weet zeker dat je er geen spijt van gaat krijgen als je er eentje aanschaft. Dit bord is zo veelzijdig, je kunt er natuurlijk enveloppen mee maken, maar ook allerlei leuke doosjes (eerlijk gezegd, gebruik ik hem vooral hiervoor). Het internet staat vol met leuke ideetjes inclusief instructies. Kijk maar eens op mijn Pinterest bord.
 
Het zijn de laatste weken van de Sale-a-bration; deze loopt nog tot 31 maart. Je laatste kans dus op het verdienen van gratis producten. Woensdag 30 maart doe ik nog een verzamel bestelling.
 
Groet Muriel 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten