zondag 27 maart 2016

In een groen, groen, groen, groen knollenland

Allereerst wens ik jullie allemaal fijne paasdagen!
Gisteren ondanks het lekkere weer toch ook maar even in mijn knutselkamertje gedoken.
 
Dit keer kwam mijn inspiratie van de sketch van Freshly Made Sketches. Omdat ik de laatste tijd probeer een beetje uit mijn comfortzone te stappen wbt het gebruik van kleurtjes koos ik voor de kleur Cumcumber Crush als basis.
 
 
De stempelset die ik hier heb gebruikt is de set 'Awesomely Artistic'. Ondanks dat het geen gebruikelijk kleurtje is voor mij om te gebruiken, ben ik toch wel tevreden met het eindresultaat.
 
Nog even een reminder; de Sale-a-bration van Stampin' Up! komt bijna ten einde. Je hebt nog tot woensdag 30 maart om een laatste bestelling bij mij te doen waarbij je een van deze producten gratis krijgt als je voor 60 euro of meer bestelt.
Mail je bestelling naar: Handmadebymuriel@outlook.com
 
Groetjes Muriel

2 opmerkingen:

  1. This is so beautiful. I love the dragonflies. Thanks for playing along with us at Freshly Made Sketches! And Happy Easter to you too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh I love this! The colours and the dragonfly are a fab combo! Thanks for joining us at FMS this week!

    BeantwoordenVerwijderen